"Jag måste ringa Carina"...

PUBLICERAT DEN: 2009-07-02 KLOCKAN: 22:46:00
Och så stod jag där, mitt i folkhavet, alldeles ensam och gungade i takt till musiken...
Grabbar i röd/vita taighta kostymer och en pajas på dragspel...
Hur kunde de bli så här????
Hmm... jo vågar man sig inte allra längst in där familjen stod och ändå vill se Lars-Kristerz uppträda på torget i Kalmar så fick man faktiskt vara alldeles själv...
I vilket fall så överlevde jag även detta!
Och de var faktiskt mycket bättre än jag trodde... haha!

Förresten så stämde vågen...
64,6kg stod den på idag på morgonen!
Det börjar se bra ut... =)

Tack Andrea o Aylin för ert besök idag. Det var riktigt trevligt!



Ok Aylin, du får låna både min pool, min fotboll och min pappa...



...då lånar jag din gula dinosaurie... 

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Moster Andrea

Tack Sigge för att du är den gulligaste lilla kusin man kan ha. Stor puss till dig och tack själva för att Aylin och jag fick komma ut till er i värmen.

2009-07-03 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0