Intensiv vecka!

PUBLICERAT DEN: 2009-07-21 KLOCKAN: 14:43:36

Under 5 dagar (mindre än EN vecka!) Har vi nu hunnit...
* bygga ett rum till Sigge, inkl tak till detta rum...
* beställa slipning samt lackering av ett mkt fint golv som vi hittade under den fula plastmattan!
* beställa en dörr med fönster... denna tar 30 arbetsdagar att få hem då det är SEMESTERtider på Bauhaus, snyggt jobbat! NOT!!!
* få hela lägenheten full med slipdamm. Jag/vi städar varje ledig stund. Dammet verkar inte vilja försvinna!!!!
* gå på ett mycket vackert bröllop i Pelarnekyrka. (utanför Vimmerby, en barndomskompis till mig!) Tack för härligt bröllop o fest Carro o Björn. Hoppas att ni får en underbar resa...
* gå på dop i Kalmar, 8 timmar efter hemkomst från bröllopet! Och vara fadder dessutom... Tack för det lilla Aylin. Tack för mat o trevligt sällskap oxå! =)

PHU!!!!!

Så hur har er vecka varit???


Kommentarer
Kommentaren skickades av: ma

Ser fram emot att se hur ni fått det därhemma sedan!

2009-07-21 @ 21:01:43
Kommentaren skickades av: Emma

Och det var jag som skrev det ovan... :)

2009-07-21 @ 21:02:33
Kommentaren skickades av: Cilla

Inte fullt så hektisk som er, men jag har jobbat en hel del och kommit igång på allvar med löpningen. 2 kilo ner på vågen! :=) Du måste ju lägga upp lite bilder på nya rummet så man får se hur det går!

KRAMAR

2009-07-21 @ 22:11:35
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0