Ännu en vecka...

PUBLICERAT DEN: 2009-08-29 KLOCKAN: 22:01:15
... har nu gått och vårt rum står precis som det har gjort de senaste 3 veckorna!
Jag går omkring här i lägenheten som en tickande BOMB. Om inget händer SNART så kommer jag EXPLODERA!!
Vår lägenhet ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG - Jädrans målarfirmor! Gör ert jobb för f*n!!!
Nu är vi faktiskt trötta på att vänta... men vårt rum är alldeles för litet för att prioriteras.
På tisdag skulle golvläggaren komma och riva ut våra plastmattor... Vi skulle flytta till Drag, allt var bestämt. Men så ringde de i veckan och sköt upp det en vecka. Shit så sur jag blev! De var dock trevliga och hörde av sig... annat är det med målarfirman som bara lovar och lovar och ALDRIG hör av sig.
Jag har sån jäkla lust att bara ringa och säga -ta er i brasan, vi fixar det själva...
Men då skulle det aldrig bli gjort, för vi klarar inte av att göra det själva...
Någon annan som känner för att fixa det? Ni får givetvis lite betalt för de!!!! ;)

På måndag kommer Sigges dagis på besök, ja eller en fröken därifrån iaf. Tyvärr kommer hon få se vilket skit vi lever i, med saker överallt som ska vara i Sigges rum eller i ett förråd eller nåt!
Andreas ska dock måla färdigt vårt loft imorgon så att vi kan börja packa upp där och kanske hinner vi få bort en del innan hon dyker upp. Medan han fixar där ska jag dammsuga och tvätta golv och troligtvis jaga Sigge på alla hans upptåg...

Ska börja plugga nu...

Ha de bra.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jenny Ph

Men Sandra, kan ni inte be herr lagström om att renovera?! Han är ju en fena på det.....och Andrea kan ju måla vet ja, varför ska man ha målarfirmor när man har en syrra som en drottningen av måleri!!!

2009-08-30 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0