Vårskrik

PUBLICERAT DEN: 2009-04-20 KLOCKAN: 21:36:40
Som Ronja Rövardotter tar Sigge i för kung och fosterland... Just för att hans vårskrik ska höras mest! Så högt hördes det idag att kompisen Elsa blev ledsen och vi andra fick ont i öronen! Helt knallröd blir han i ansiktet när han tar i och lika arg blir jag varje gång! Men tror ni att plutten bryr sig om att mamma säger till på skarpen. Nä, efter en tillsägelse blir skriket bara längre och högre. Någon som vet hur man får sitt barn att sluta med dessa glädjetjut???

Elsa & Jenny och Andrea & Aylin, alla var de på besök idag. Elsa o Sigge lekte förfullt, trots att de båda var enormt trötta! Tack snälla Andrea för fikan du hade med dig... ;) Och roligt med sällskap hörrni alla fyra...

Här kommer nu en liten kommentar på förra inlägget...
Varje år har Tupperware en Jubilee helg, en stor konferans för alla som varit duktiga på att sälja över sommaren.
Jag har ännu inte varit med på detta då jag förra sommaren fick Sigge och sommaren innan var 6 veckor i USA och kände då att jag INTE skulle hinna ifatt de andra säljarna. Målet blir då att vara så aktiv som möjligt under veckorna 20-30 och hoppas på att jag får en super bra försäljning så att jag får följa med på denna konferans som går av stapeln i augusti i Göteborg... Så kom igen nu, boka demo med mig! ;)

I lördags hade vi tjejfest hemma hos Emma (ha det rimmade ju!) Det blev en lugn och sansad sådan för min del... Tyvärr var jag så himla trött att jag INTE följde med ut efteråt... Det var väldigt skönt att komma hem och krypa ner i den varma sängen för det var svinkallt ute! Sandra fick sig dock ett besök av några av tjejerna. Hoppas att det var kul där! =)

Jaha då var det väl dax att runda av för ikväll.

Sov gott.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

jadu det där med skrikandet, vet inte om det går att göra så mycket åt. dom testar ju sin röst. det går väl bort av sig självt efter ett tag. man kan säga till men vad mer kan man göra?

2009-04-21 @ 08:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0