Man vet vad man får...

PUBLICERAT DEN: 2008-05-24 KLOCKAN: 17:19:40
Då har nästan hela lördagen gått oxå... Här har det varit mycket lugnt! Jag mår fortfarande bra och har inte märkt av något ännu, alltså ingen bebis på väg ut! :)

Igår åkte vi ut en sväng till travet. Det var familjedag där ute och mängder med folk! Vi var bara där under några lopp då vi skulle vidare på bio sen. Tro det eller ej men jag vann faktiskt HELA 8 kronor!!!!!!!!! Haha!!

Bion sen då... Jo vi gick på Indiana Jones   och den var rolig...
Man vet ju vad man får om man säger så...

Men det allra bästa var ändå att den utspelar sig (delvis) i Peru och Andreas och jag var där under 2 veckor i Januari 2007 så det var häftigt att se... Vi gick bland annat Inka leden...    

Och i filmen flög de över NASCA-linjerna och det gjorde även vi...
                                
                              

Bild 1: Andreas vid flyget vi flög med i NASCA!!
Bild 2, 3: Vy över Nasca
Bild 4: Tavla över de linjer vi flög över

Det var iaf en himla spännande och häftig resa...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Cilla

Maria & jag ska nog se på Indiana Jones ikväll... om du säger att man vet vad man får kanske det kan bli bra =)



Kram!

2008-05-25 @ 11:58:56
URL: http://blogg.passagen.se/cillaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0