Men oj vad tiden går...

PUBLICERAT DEN: 2010-09-03 KLOCKAN: 21:36:00
Oj hoppsan...
Undra när jag var här inne senast.
Shit alltså.
Inte alls min mening men tiden går så fasligt fort.

Jag har nu varit 3 veckor på mitt nya jobb.
Det känns som jag är där förjämnan, men så är väl inte riktigt fallet.
När jag inte är där försöker jag fixa ett par poäng på högskolan.
Ja eller universitet har det ju blivit här i Kalmar nu...

Jag är oxå så himla trött nu för tiden att jag somnar så fort det finns möjlighet till det.
Jag är så trött att jag kan sitta och sova. Och den känslan är hemsk.
Att vara så trött i kropp o knopp att man inte riktigt vet vad man ska göra... ursh!

Inskolningarna på jobbet är nu färdiat. Vi har 8 nya barn som nu har börjat hos oss...
Det har varit en väldigt tuff period... givetvis inte bara för mig utan för de 8 nya små barnen
som blivit så stora att de har börjat på förskolan.
Inskolningar är ju rätt roligt att jobba med... men oj vad jobbigt det är. Man är på "helspänd" för jämnan.

Med Sigge är allt bara bra. Han växer så det knakar. Det som växer mest är fötterna. Shit, nya skor måste inhandlas nu igen! Tyckte inte att det var länge sen vi gjorde det men visst nya kommer inom kort.
Sigge har oxå börjat på nytt dagis. Han trivs men har blivit lite "mammig" på eftermiddagarna.Kanske Inte så konstigt när vi aldrig ses på morgonen längre...
Jag börjar alltid jobba långt innan de har gått ur sängen. Men det gör ju oxå att Sigge slipper långa dagar på dagis.

Imorgon får vi besök av min familj. Det blir kräftskiva här på vår altan. Synd bara att vi ännu inte fått hem våra möbler.
De är dock beställda på Törnwalls i Mörlunda och anländer i slutet av september...

Nu måste jag plugga.

See ya soon.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

åhh kräftskiva, kul, det skulle vi ha en ihop!

2010-09-04 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0