Jag vabbar!

PUBLICERAT DEN: 2010-09-09 KLOCKAN: 14:53:45
Veckan har varit ganska tung... Jag har jobbat dagar + en kväll, pluggat om kvällarna o så gick Sigge o blev sjuk. Det går nu två "sjukdomar" på hans dagis. Det är huvudlöss och höstblåsor och Sigge har då fått det sista.
Han har munnen full av blåsor och kan inte äta annat är fil o yoghurt. Han har oxå fått små prickar på händer o mage som visar sig vara dessa höstblåsor. De flesta på hans dagis har nu haft det eller har det. Och man får vara där när man har det (vilket gör att ALLA verkligen får de) så länge man kan äta o det gör ju inte Sigge.
Så idag vabbar jag... Jag försöker "hinna ifatt" lite här hemma - tvätt o lakansbyte, disk osv samtidigt som jag försöker plugga och underhålla Sigge... Det funkar INTE! Sigge har sett lite av BOLT, Pippi och NIls Karlsson Pyssling. Det slutar hela tiden med att han sparkar, gnäller, sitter i mitt knä eller är allmänt nere. Jag blir tokig!!!!

Som tur var så sov han en hel timma så att jag kunde skicka in lite arbete till min universitetshandledare.

Imorgon är det Andreas som får hålla sig hemma.

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0