Nyår på Leo´s lekland.

PUBLICERAT DEN: 2010-01-01 KLOCKAN: 20:00:18
Sigges kusiner Issa och Edwin fick biljetter till Leos lekland i julklapp av Sigge.
Dessa biljetter ville de använda direkt, så dagen innan nyårsafton kom de ner...
Pappor och barn fixade all shopping inför den stora kvällen. (Tack snälla för det!)
Samtidigt gick mammorna på stan! :)
Utan barn för en gångs skull! Jag var SÅ nöjd. Även om jag inte var ute efter något särskilt
(har lovat spara pengarna inför Thailands resan) så var det SUPER att vara på stan utan Sigge!

Så AnnSofie o jag shoppade och käkade glass... =)
Och "råkade" kolla in en KFF spelare! ;)
Hur trevligt som helst!!!
Under denna vistelse lärde jag oxå våra gäster att käka Sushi!
Min absoluta favvorätt! Skulle kunna käka sushi varje dag om jag fick...
Medan de andra käkade pizza njöt jag av mina sushibitar...
Det slutade i vilket fall med att de vågade smaka och dagen efter köpte de
en "10 bitar" och delade på! Starkt jobbat! =)

Nyårsafton började kl 10 på LEOS LEKLAND och åter igen hade vi hur roligt som helst där...
Även Aylin med föräldrar hängde på...



"Titt ut"



Jag o Aylin med Leo i bakgrunden


Var kommer alla bollar ifrån, undrar Sigge.



Oj vad härligt att vara i bollhavet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0