Mitt nya liv... del7 (Soppdieten)

PUBLICERAT DEN: 2010-01-09 KLOCKAN: 21:10:42
Idag är det sista dagen av min hårda diet.
Och jag har fuskat en hel del.
Idag har jag nämligen varit fruktansvärt hungrig.
Jag började bra med soppa till frukost och sen ett
päron.
Efter frukost drog vi till Oskarshamn. Vi skulle se kusin "Dedde" spela
innebandy.
På vägen åt jag äpple, var så hungrig...

I Oskarshamn var SIgges kusiner med föräldrar och
en hel hög Vimmerbybor... Vi kollade på innebandy och
Sigge busade med alla!

Efter Oskarshamn kom Daniel på besök och vi åt middag
ihop! Så här såg det ut...


Dagens måltider:
morgon: soppa, päron och vatten
mellanmål äpple o kaffe
mellamål: klementin x 2
middag: kyckling. ganska mycket.
+ 2 bitar pommes (fattar egentligen inte varför
jag tog dem!) pytte lite sås, 1 tomat o lite, lite vitlöksbröd
(ganska onödigt faktiskt!)
Kväll: vi drack glögg (vilket egentligen inte var gott)
och sen lite chips. (Också väldigt onödigt, men jag blev så sugen)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Emelie

Jag tycker att du är jätteduktig som har hållt på med detta... Vad är det för diet du har gjort?

2010-01-09 @ 23:07:34
Kommentaren skickades av: fruljungner

vad blev den slutliga viktnedgången då?

2010-01-10 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0