Let´s Dance

PUBLICERAT DEN: 2010-01-06 KLOCKAN: 21:11:05
Tror att Let´s Dance börjar på fredag.
Det är ett av de få program på tv som jag skulle vilja
medverka i.
Tänk att  få svepa runt på golvet med en otroligt vacker klänning
och med en helt underbar håruppsättning.
Och då tänker jag inte på Kitty som en gång medverkade och som
mer liknade en påfågel (förlåt!) än en fin dam.
Och så Dessutom I armarna på en karl som vet vad ett dansgolv är...

Att dansa är ju hur kul som helst och jag har länge tjatat på Andreas
att följa med mig på danskurs. Tyvärr har svaret inte varit direkt positivt
någon gång ännu... Och lär troligtvis aldrig bli...

Och sist hade jag nog något jättelångt utlägg om allt jag gjort för honom...
Alla fotbollsmatcher vi varit på! Allt för hans skull...
Så att det nu är på tiden att vi gör något som jag vill.
Jag har varit med i London på West Ham - Stoke
I Madrid Real Madrid - Real Betis
I Rom lät jag dig åka på Lazio - Juventus
Och tänk träningsmatchen West Ham hade i Kungsbacka
och i Trollhättan...
Allt har jag varit och sett bara för att du har velat det.

Eftersom jag aldrig kommer få vara med i Let´s Dance
Kanske det är på tiden att du tar några danssteg för min skull???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0