Söndag kväll.

PUBLICERAT DEN: 2010-01-17 KLOCKAN: 20:20:42
Om en vecka har vi anlänt på Koh Chang i Thailand. Shit så häftigt det ska bli.
Väskan håller på att packas och alla Sigge saker inhandlas...
Det är en del man ska ha med när man reser med barn.
Lite barnmat (om han skulle vägra äta annat), välling, gröt, våtservetter, solkräm, mediciner
och så typ 80 blöjor...
Vilken tur att vi slipper ha med det hem igen!

Veckan har gått snabbt. Jag har jobbat på och det har varit super kul!
Dock ibland lite väl långa dagar...
I torsdags somnade jag därför vid 21.30. Det händer i stort sett ALDRIG annars!

I fredags hade jag sedan tjejkväll här. Det åt tacos och dracks endel.
Mycket trevligt! Och tack snälla för presenten och blommor!
Efteråt gick vi ut... Lilla Puben fick sig ett kort besök.
Och sen var det hem o sova och på lördagen softade jag mest på soffan!

I veckan har vi haft besök av både farmor o farfar o mormor o morfar. Tack snälla för besök
och god mat o fika.

När det gäller Thailandsresan ska vi försöka uppdatera här ibland. Vi skriver oxå på resedagboken.se
Följ oss gärna där...
Jag återkommer med alias osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0