Sportlov

PUBLICERAT DEN: 2010-02-23 KLOCKAN: 23:00:18
Det är vecka 8 och SPORTLOV för alla lärare här i Kalmar.
Nu jobbar ju inte jag som lärare så tyvärr får jag heller inget sportlov.
Dock jobbar jag betydligt mindre än tidigare.
Tjejen jag har jobbat för är nu tillbaka på halvtid så jag har hennes andra halva, denna vecka.
För sen får jag börja jobba för en annan...
Och jag får då heltid. En hel månad faktiskt!
Det betyder dock att jag får byta avdelning, byta arbetskamrater och byta barn...
Och detta är jag ledsen över! =( Har trivts så himla bra på jobbet med alla "mina"
små barn!  Nu kommer det bli mer liv i luckan...
Men jag ger det en måndad sen får vi se hur det går...
Kanske byter jag tillbaka till min gamla vanliga sida eller så går det bra o jag stannar
där lite längre... (om jag får mer jobb alltså!)

Denna vecka började med att en kollega hade maginfluensa så jag fick några fler timmar
än halvtid ändå tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0