Varför kan det aldrig få vara bra!?

PUBLICERAT DEN: 2010-12-27 KLOCKAN: 22:03:46
Det började i onsdags. Jag fick gå hem från jobbet, jag mådde dåligt...
På kvällen fick jag skithög feber. Fick ligga i soffan med lilla Sigge brevid mig.
Fick låta Tom & Jerry gå så att han skulle ligga still.
Jag var klädd i strumpor + raggsockar, mjukisar, linne, tröja o fleece, täcke +
att vår lilla fläkt gick på högvarv framför oss. Jag frös... Stackars lilla Sigge var supervarm
men somnade snart...
På torsdagen skulle jag stänga på jobbet,men jag fick ringa mig sjuk! Orkade knappt ta mig ur sängen...
Nu började även halsen visa symptom.

Vid 11 gick moster Andrea´s bil mot Vimmerby... i den fick Sigge som tur var plats. Sen varvade jag dagen med att sova och slå in julklappar...
På torsdagkvällen sen åkte Andreas o jag oxå... men vi var framme sent och jag var helt slut så för mig var det nästan direkt att krypa ner...
Även den natten hade jag lite feber och massa ont i halsen.
På julaftonsmorgon hade jag superont. Mamma hittade som tur var några starka tabletter och på eftermiddagen mådde jag betydligt bättre.
Däremot så hade jag väldiga problem med min mage, som verkligen inte vill vad jag vill...
Efter maten höll jag på att svimma på toan och detta måste jag nu kolla upp...

Idag mår jag något bättre. Kanske skulle jag inte ha varit o jobbat men jag kan inte vara mer sjuk...
Det var som tur var lugnt på jobbet...
Jag har dock fortfarande ont i halsen men nu har jag även fått hosta... Hoppas att detta är slutet på denna sjukdomsperiod...

Skriver om julen i ett annat inlägg!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

ja fy fasen, stackars dig, mig är det också synd om för jag har haft nåt liknanade...sjuk i 3 veckor nu...allra värst natten till julafton. juldagen vaknade jag av en huvudvärk som jag nästan svimmade av.

nu får det väl vara nog!

ses nån dag? kram

2010-12-28 @ 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0