inskolning o massa plugg!

PUBLICERAT DEN: 2009-09-07 KLOCKAN: 14:02:02
Inskolningen går bra...
Vi är inne på andra veckan nu och börjar därmed lämna Sigge en stund själv på dagiset för att se hur han reagerar! Allt gick bra idag...

Själv har jag börjat plugga och kommit in i det ganska så bra. Hade "delmåls test" idag... Klarade 34 frågor av 41 och fick därmed 83% godkänd! Man måste ha 65% för att klara sig...
Känns hur bra som helst! ÄNTLIGEN har jag fattat vad det är jag försöker lära mig... haha!
Läser alltså denna kursen för andra gången då jag fattade NADA när jag läste den 2005. Men det går bra nu och jag pluggar så gott det går...
Läser engelsk grammatik B-kursen (31-60) om ni undrar...

Vi håller också som bäst på att plocka ut ALLT från hallen, köket och sovrummet för att fösa in det i vardagsrummet och Sigges nya rum...
Resten av lägenheten ska nu få fina golv och de börjar fixa dem imorgon...
Vi kommer härmed bo resten av veckan på DRAG... förrutom helgen för då drar vi till Vimmerby...
Dragfolket orkar ju inte med oss hur länge som helst! ;)

Vi får väl se när jag hinner skriva igen...

ha de bra!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Cilla

Grammatiken kommer du fixa prima ballerina den här gången! Om ni har tid över i helgen så får ni gärna höra av er så kanske vi kan ses på en fika lr så!

Krams

2009-09-08 @ 08:42:05
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0