Min födelsedag - i långt efterskott.

PUBLICERAT DEN: 2009-10-20 KLOCKAN: 20:52:48


moster Andrea och kusin Aylin var på besök.


Fin och annorlunda blomma från Andreas


Blommor fr Carina o Sune


Blommor fr Daniel o mamma o pappa

Tack för alla blommor!
detta fick jag också...

* en mkt fin dammsugare
* massor med pengar
* ett presentkort på massage på hotell Skansen/ Öland
* presentkort på Villige
*presentkort på Åhlens
* en mkt fin ram till mina Sigge foton
* ett presentkort på nätet där jag kan välja vart jag vii ha mitt presentkort!
* en fin hylla till hallen -från Villiage
* en fin vas
* ett jättefint halsband från Tomas Sabo.

tack, tack för allt!

Moster Andrea o mormor... har ni några bra kort från min födelsedag...
det har tyvärr inte jag!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

åhh så mycket fint du fick! mycket fint kort på andrea och aylin!

2009-10-21 @ 12:15:57
Kommentaren skickades av: Sandra

ja visst är det!

2009-10-25 @ 19:43:34
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0