Eleven days to go...

PUBLICERAT DEN: 2009-05-18 KLOCKAN: 21:32:19
Shit, bara 11 dagar kvar...
11 dagar kvar tills "garantin går ut" som Andreas brukar skoja om...
Fatta, om bara 11 dagar är vår plutt "stora killen" (eller det är han redan)

Idag har vi varit o träffat F och hennes mamma. Det var hur trevligt som helst...
Vi drack kaffe o barnen lekte, precis som det ska vara! haha!
Det var i vilket fall full rulle och båda var skittrötta när vi lämnade måsen.
Nu ska det hela tiden klättras... upp och så ner och upp igen osv. De är så aktiva, båda två och
ska hela tiden "utmana" varandra...
Dock är F något tuffare än Sigge. Kanske för att hon har en storebror att busa med där hemma!
tack för en bra lekträff  vilket fall!

Ikväll är Andreas iväg... Han o Daniel var tvungna att åka till Martin för att se på fotboll... Nu ska det ju vara 46" tv eller nåt så vår duger inte längre...
Inte mig emot... Här hemma är det lugnt o skönt o jag ska strax krypa i säng!

Imorgon blir det bad o så lite Tupperware försäljning!

Tack förresten alla ni som handlade chilin av mig... 24 stycken beställde jag! Mycket bra jobbat! =) Får höra imorgon om det var bra jämfört med de andra säljarna... Lovar meddela detta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0