Jag hade rätt!

PUBLICERAT DEN: 2009-03-14 KLOCKAN: 12:01:51
Det blev så som jag skrev... tidig, tidigare, tidigast...
JÄSP!!! Natten mellan tors och fredag höll SIgge mig vaken mellan fyra och fem. Vid fem orkade
jag inte längre och gick för att laga välling. Vi satte oss i soffan och åt den och runt 05.45 hade han somnat igen...
Så vi gick och la oss och sov fram till sju! Då vaknade Sigge igen och gick upp med Andreas. Jag fick lugnt sova vidare fram till åtta då Andreas skulle iväg till skolan! Åh vad skönt det var för min del!

På förmiddagen tog vi en fick på Nilsons med mammorna, mycket trevligt! Och sen bar det av hem till mormor och morfar i Storebro. Först hann vi dock åka och köpa ett par skor som jag hittade på rean! De var lite tuffa och jag tänkte att Sigge kunde ha dem nu under våren/sommaren när han ska börja ta sina första steg...
Kollade givetvis också på ett par kavatskor, en sån där hård sko som är bra att ha när man lär sig gå! 499:- tog de för dessa... Shit alltså. Varför måste barnskor vara lika dyra som vuxnas? Ska kolla på Tradera istället! Men visst måste man så...
Hos mormor o morfar har vi busat massor och i eftermiddag ska vi in till farmor o farfar o kusinerna o göra det samma! Det ska bli så roligt...

Trevlig helg.


Sigges nya dojor...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Becca

Vilka tuffa skor!!

2009-03-14 @ 13:53:15
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0