Nytt liv från Centrala Kalmar!

PUBLICERAT DEN: 2009-07-28 KLOCKAN: 22:20:16

Dagarna bara går o går o blir till veckor...
Hinner tyvärr inte skriva så mycket nu när vi bygger om...
Lägenheten ser fortfarande ut som "Hej kom o hjälp mig!"
Jag försöker hålla Sigge borta så mycket som möjligt, vilket gör att jag inte hinner med bloggen!
Lovar bättra mig framöver...

Lyckades med mitt mål...
Har sålt för ca 30000:- i sommar och kommer därmed med till konferensen i Göteborg!
Ska bli så mega SKIT ROLIGT rent ut sagt...
En hel helg utan man o barn... Kan de bli bättre????
SKOJAR BARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men det SKA faktiskt bli skönt att komma hemifrån lite...

Har jag föresten berättat att Sigge sovit borta för första gången?
När vi var på bröllop förr förra helgen! =)
Bröllopsbilder kommer snart...

Sov gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0