Lagerrensning!

PUBLICERAT DEN: 2009-07-09 KLOCKAN: 17:34:30
Igår och i tisdags jobbade jag på Tupperwarelagret i Färjestaden. Vi sålde för över 10 000:- båda dagarna, alltså totalt över 20 000:-!!! Så himla bra. Sara och jag delar nu på denna summa vilket betyder att vi sålt för 10 000:- var denna vecka! Vi kommer bra till i kampanjerna och kommer därmed få bra saker som tack! Däremot tjänar man inte direkt några pengar när man står där och säljer...

Nu har jag nästan 28 000:- i total försäljning över sommaren, jag har också mina rekryter (2 st) vilket då betyder att jag är klar för Göteborg... (kanske inte ska ta ut segern i förskott, det är 3 veckor kvar!) Men jag hoppas verkligen få åka...

I nästa vecka (tis + ons) har de öppet på lagret igen... Jag får inte jobba men tänkte ta en tur dit för att handla lite småsaker... Jag kommer åka på onsdag så är det någon som vill följa med så går det givetvis bra... Vore roligt! Är det någon som vill beställa något så går det givetvis också för sig... Som jag då kan köpa på plats!
Alla barnprodukter fanns denna vecka (och tog inte slut)
2 pack tallrikar 100:- (lila och gul)
bestick till mindre barn 25:-
Baby trio (gul och grön) 60:-
den stora tallriken ca 100:- (kommer inte ihåg priset)

Andra saker de sålde var bakprodukter, skålar, kannor + glas, isoduo serien osv
Allt billigare än i katalogen, oftast i "äldre" färger...

Hör av er om det är något av intresse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0