Helt slut!

PUBLICERAT DEN: 2009-01-28 KLOCKAN: 13:18:59
Trodde inte att man kunde bli sjukare o tycka mer synd om sig själv än vad jag redan gjorde. Men det kunde man!
Jag är helt slut. Har fått Sigges hosta och är bara allmänt hängig. Har verkligen ingen ork!
Skulle nog inte ha gått o badat igår...
För det gjorde vi.
Jag orkade inte sitta hemma längre så vi gick på babysimmet!
Sigge älskade det, han blev som tokig när han fick plaska  o simma o hoppa! Tyvärr så svalde han lite för mycket vatten ock kräktes upp detta när vi skulle äta lunch! Stackare! Absolut mitt fel!
Men i vilket fall så är Sigge ok idag, mycket snorig men ok! Och jag fick istället hans skit...
Har snörvlat o hostat o så i natt!
Det är jobbigt när man samtidigt ska försöka underhålla sin bebis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0