God natt

PUBLICERAT DEN: 2009-01-30 KLOCKAN: 22:30:28
Andreas jobbar natt. Han hann dock lägga Sigge innan han åkte. Men från 21 till ca 22 har Sigge varit vaken 3 gånger, hittills, och vem har då fått tagit det? Jo som vanligt JAG!
Så därför sitter jag här återigen 22.20 när jag egentligen borde ligga i sängen nu.
Men jag hinner ju fasen aldrig nåt. Jag är ju ALDRIG ensam, utan Sigge! Jag vill diska undan och plocka undan Sigges lekasker innan jag lägger mig och helst vill jag göra det i fred annars är risken att de hamnar på golvet lika fort (om en viss liten plutt ska hjälpa till!) och nu har jag precis gjort det. Därför sitter jag alltid här SÅ sent! JÄMT!

Imorgon kommer mormor och morfar. De är snälla och ska hjälpa mig leverera Tupperware till Vimmerby. Och så ska vi gå lite på stan tror jag...
Sigge o jag ska då till moster Andrea imorgon förmiddag på lite fika, eftersom pappa ligger här hemma o sover! För dit kommer mormor o morfar!!

Dax för utröstningen... Hoppas att Kitty åker. Hon är ju bara för jobbig!
Oj kom just på att ingen åker idag!

God natt.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Andrea

Fy va trött jag var sen igår efter jag kom hem. Martin och jag degade i soffan hela eftermiddagen och kvällen. Vilken rolig lördagskväll:) Hoppas eran var bättre!

2009-02-01 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0