Fu**ing J**la ...

PUBLICERAT DEN: 2009-01-27 KLOCKAN: 22:13:17
Fu**ing J**la 5 MINUTERS METOD! Vem sjutton har hittat på den? Hade denne inget annat att komma med? Kunde denne inte ha hittat på ett bättre system när denne ändå satt och funderade över denna för***nade j**la metod???? Nu har vi jobbat med den i bara 2 timmar ikväll o det händer inte ett jä**a skit! Visst är han trött Sigge, men mamma är tröttare!
Han somnar - vaknar - skriker med betoning på skriker för det gör han mest... Ja eller gråter förtvivlat i vilket fall!
Så där 3 - 4 dagar ska det visst ta med denna metod. Sen sover ditt barn fridfullt i sin egen säng! BULL SHIT säger jag bara!
I så fall måste vårat barn vara mycket speciellt för jag kommer inte ihåg hur länge vi försökt med detta men tyvärr alltid givit upp då han ALDRIG SOMNAR! Ska man hålla på hela natten eller? F**n man får ju inte lägga sig själv då?! Eller?

Kommentera gärna om ni tycker jag har fel... Kanske har ni lyckats?

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

prova nåt annat då! 5 minuters metoden har jag bara hört dåligt om, näst intill plågeri. men som sagt alla gör ju som dom vill, har aldrig behövt prova. kämpa på sandra!

2009-01-28 @ 07:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0