Ammande mammor

PUBLICERAT DEN: 2009-01-27 KLOCKAN: 22:28:39
Såg ett program från England (tyvärr ej hela) om ammande mammor och mammor som låter andra mammor amma sina barn. Och om mammor som ammar sina barn som är fem år gamla.
Är det bara jag som tycker att detta är lite i "äckligaste lagret"???? Ursäkta uttrycket!
Men vem sjutton låter någon annan amma ens barn?
Jag hade väl ändå aldrig låtit någon i t.ex min mammagrupp amma Sigge och jag tror verkligen inte att någon av dem hade sagt "Javisst gör jag det, så gärna så".
Är det bara jag som är väldigt fördomsfull med dessa tankar, eller?
Har jag fel?
Kommentera gärna!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

jag tyckte också att det såg groteskt ut! konstigt eftersom ammning är det naturligaste i världen, men jag tycker nog ändå att det passar sig för bebisar som inte kan äta annan mat. men alla får ju göra som dom vill, dessvärre!

2009-01-28 @ 07:25:48
Kommentaren skickades av: Cilla

Nu har jag inga barn, men planerar att skaffa mig i framtiden! Jag skulle aldrig någonsin låta någon annan amma mitt barn, det skulle kännas helt fel och lite äckligt också! Men som föregående talare säger, får alla göra som de vill.



Kramis

2009-01-28 @ 17:32:09
URL: http://alacilla.blogspot.com
Kommentaren skickades av: ulliz (moster)

Jaa d va äckligt!!

2009-03-01 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0