Lov, dag 2

PUBLICERAT DEN: 2009-02-17 KLOCKAN: 19:45:24
Så Andreas fick fortsätta spendera natten med Sigge. Runt 02.00 vaknade han första gången... Jag hörde honom gråta och fick dåligt samvete men låg kvar...
Vaknade sen igen, med ett ryck, av att Andreas säger "Sigge har slagit ut en tand"...
Jag satte mig upp, kollade runt omkring. Det var mörkt och tyst, ingen Andreas eller Sigge där! Phu så skönt... och så lättad jag blev av att jag drömt det där...
Vaknade sedan 07.10 och hade ont i ryggen av madrassen...
Gick in och la mig hos grabbarna. Snart vaknade Sigge... ammade lite... sedan var det bara att gå upp o leka!

Dagen fortsatte sedan med skidor (och en femteplats) utvärdering av lägenheten (som var positiv för oss) och sedan lite lek med de andra bebisarna på MÅSEN!
Dock var vi inte där länge för att jag skulle träffa min KP och vi var och åt lite lunch på MCDonalds! MUMS!!!!

Nu ska jag gå ut till grabbarna som kollar på hockey och äter SEMLOR!!!! ;)
Tack Daniel för fikat du tog med idag!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0