Och så lite ny fakta...

PUBLICERAT DEN: 2009-04-13 KLOCKAN: 23:09:01
I onsdags (för snart en vecka sedan) började Sigge klappa i händerna.... Och nu slutar han inte. Varje gång man säger "bra Sigge" eller "vad duktig du är" så klappar han i händerna. Han klappar också händerna till tv:n och radion och i stort sett allt annat som låter...

Tyvärr har han (Sigge) varit lite dålig över påsken. Han fick hostan igen i förra veckan och den går inte över... Men som vanligt hostar han i stort sett endast nattetid. Men det är SKITJOBBIGT och han blir så ledsen! Han har också haft feber två nätter o ibland håller han sig för ett öra... Jag tänkte vänta till imorgon. Är det inte bättre inatt så ska vi gå och kolla upp honom... Kanske kan han vara allergisk mot något? Eller har han öroninflammation?! Hoppas inte!

Jag fick ett sommarjobb... Jag blev så överlycklig. Äntligen blev det nu MIN tur att vara hemifrån lite. Träffa nytt folk och givetvis tjäna pengar... Men i torsdags ringde det till Andreas... Han har nu fått en annan tjänst... Och den är FAST denna gång... Givetvis kan han inte tacka nej till denna... Så det blir jag som får ringa och säga ifrån till mitt.... Inte så roligt men tyvärr måste jag! Tänker ju inte redan lämna Sigge på dagis...
Visst blev jag lite besviken över detta men samtidigt måste vi ju tacka ja till en fast tjänst eftersom ingen av oss har detta... Det får bli min tur till hösten.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0