Lite av varje

PUBLICERAT DEN: 2009-04-27 KLOCKAN: 21:53:37
Jaha då var det ett tag sedan jag besökte en dator, igen! Tiden går så himla fort och det är så trist att sätta sig framför datorn när det är fint väder ute!
Så vi var i Storebro o Vimmerby i helgen och det var mycket bra.
Jag, Sigge o mormor besökte mormors jobb på lördagen -Erikshjälpen! Här var det modevisning och massor med folk! Vi kollade runt lite och precis innan vi skulle gå hittade jag ett fynd på skohyllan! Ett par röda convers... Mycket fina och helt ok pris så jag slog till... ;)
I storebro satt vi mest i solen eller busade...

Sen åkte vi på kalas hos farbror Nicke. Han hade fyllt år och bjöd nu på skit god smörgåstårta och så gott vin och farmor hade sedan bakat tårta i efterätt. Mmm...
Hos Nicke blev vi kvar LÄNGE, ända till 01.30. det var länge sen jag var uppe SÅ länge, men vi hade ju så trevligt...

Sen sov vi över hos farmor o farfar.
Andrea o Martin som precis fått nycklarna till huset ville ha lite hjälp att städa där... Eller Andrea ville för att Martin är i Hong Kong... Så vid 9.00 var jag uppe... Andreas hade lämnat Sigge hos farfar tidigare på morgonen så att vi fick sova lite...
Vid 10 lämnade jag barn o man, hmm... sambo hos farmor o farfar o begav mig till Kalmar för att städa!

När jag kom ner strax innan 12 var allt redan klart så jag fick börja med att fika! ;) Sen åkte vi en sväng för att hämta prylar o fy så tunga kartongerna var...
Huset är i vilket fall mycket fint och det kommer bli jättebra där bara de får sina möbler...

Medan jag åkte blev Sigge sjuk... Han fick feber och sen när han kom ner till Kalmar var han ok, hängig men helt ok! I natt har han haft feber o idag på morgonen med, så var han bra igen under dagen... Ikväll när vi la honom var han dålig igen! Samma sak hände ju när vi var hemma sist. Jag undrar om det har med allergin att göra... Om det nu är det han har! Han har heller inte hostat på någon vecka, men så nu har det börjat igen... Brikanyl har verkligen hjälpt hittills... Hoppas att vi får kolla upp honom snart...

Ikväll har jag varit på Öland och haft TupperwareParty. Mycket trevligt o helt ok försäljning! =)

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0