flytt och plock och bebisar som inte sover!

PUBLICERAT DEN: 2009-04-29 KLOCKAN: 21:45:01
Åh ÄNTLIGEN sover Sigge. Jag brukar säga till Andreas att vid 20 ska Sigge ligga så att jag/vi får någon egentid! Det behövs verkligen för man orkar inte vara med sin bebis 24 timmar om dygnet. JAG orkar inte vara med min bebis 24 timmar om dygnet, det är fruktansvärt påfrästande...
Men när Andreas inte är hemma ska Sigge inte sova. Andreas är mycket bättre på att lägga Sigge än vad jag är. Mig ska han bara riva och bita och nypa eller köra in fingrarna i munnen eller näsan eller örat på! Det är jobbigt och tillslut blir jag arg och Sigge blir ledsen...
Ikväll hjälper Andreas Andrea o Martin att flytta så jag fick bli själv hemma med Sigge.... Igår kväll var Andreas på dans med skolan då fick jag också vara själv med Sigge, som då somnade efter 22! Inget bra...
Skönt att det blir extra ledigt i slutet av veckan nu så att jag får lite hjälp med läggningen!

Jag måste nämligen hinna så mycket annat också... Deklarationen ska vara inne på måndag va? Tur att jag SNART är färdig då... Sen ska jag stå på loppis på lördag, vilket betyder att jag håller på att plocka med allt som ska med dit...
Jag har även ett annat projekt på G som jag ska berätta om när jag vet mer om det... Och så fixa till mina tupperware Partyn... Så det är/ har varit en del att stå i!

Idag har Sigge o jag varit på måsen... Mycket trevligt. Det blev fika och en hel del lek där... Det är så roligt att träffa mammorna och bebisarna... Hmm... bebisar? De är ju för sjutton 11 månader och inga bebisar! Sigge fyller förresten 11 månader IDAG! Grattis, grattis min lilla plutt! Fasen vad tiden går alltså!

Jaha dax att fixa med det som måste bli färdigt inom kort...

Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0