Hjälp mig!

PUBLICERAT DEN: 2008-10-27 KLOCKAN: 23:08:46
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Känner mig lite hjälplös...
Varannan natt (ungefär) har Sigge väldigt ont i magen. Vet inte om det kan vara att han sväljer för mycket luft (som han gjorde när han var mindre) eller om det är något han inte tål...
Det har hållit på ett tag nu (några veckor) och verkar ibland som det försvinner och när det äntligen är bra... ja då kommer det tillbaka! I natt fick jag vara uppe en hel del och oftast blir det bättre bara han får rapa, men inte alltid och inte i natt!
Nu har vi provat messmör och katrinplommon pure och det har absolut hjälpt men smärtorna är kvar...
Ska som tur är till BVC i veckan och måste då höra med dem om vad det kan vara. Någon som vet som kommentera gärna!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Cilla

Kolla om han är laktosintollerant. Lätt att missa men gör jävligt ont i magen! Hoppas iaf att det ordnar sig! krams

2008-10-28 @ 20:14:03
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0