Snabb uppdatering!

PUBLICERAT DEN: 2008-11-19 KLOCKAN: 22:12:55
Först och främst... Vad kul att höra att det är fler än släkten och bästa kompisar som läser min blogg! TACK!!!
Nu var det några dagar sedan jag skrev. Vår dator har inte riktigt velat hänga med...
Det var så typiskt... för igår när Andreas skulle jobba natt tänkte jag att datorn var ett utmärkt sätt att fördriva tiden på och så jobbar jag på några julklappar oxå. Men lilla datorn ville INTE fungera. Kanske hade det räckt med att dra ut sladdarna men jag orkade inte bry mig så jag hamade framför tv:n och "50 first dates" istället (eller vad den nu hette!) Mycket gullig film faktiskt och jag gillar ju kärleksfilmer med lyckliga slut...
Andreas kallar det för TRAMS!!!! Min lilla drömvärld liksom...Haha.

Vi har nytt tangentbord till dator också, vilket märks mycket tydligt när jag skriver. Bokstäverna trillar bort ibland. Eller rättare sagt jag trycker kanske inte tillräckligt hårt på dem... det förra hade ju höga knappar o det räckte med att jag nuddade bokstäverna så hamnade de på skärmen, men inte med detta! Så är jag lite för snabb och inte läser så noga innan jag skickar iväg inlägget så fattas det ibland bokstäver här o var o då ber jag om ursäkt för det!

Pratade med socialen idag... Jag är kontaktperson åt en tjej, har träffat henne ett par gånger nu och det har gått bra... Men iaf så vill de att jag blir kontaktperson åt en person till! Först var jag tveksam, vet inte hur mycket jag hinner och orkar men efter ö-råd med övriga familjemedlemmar så bestämde jag mig för att tacka ja! Så det har jag gjort och vi ska nu träffas i nästa vecka! Hoppas att det blir bra. Man kan ju alltid ge det en chans iaf och det är ju mitt sätt att komma hemifrån en liten stund...

Så jag vet att ni inte bara vill höra om mig... Så fokus på Lillgrabben i mitt liv!
Sigge, han mår bra nu. ingen mer förkylning!!!!
Men tyvärr så har han börjat sova dåligt om nätterna. Jag är helt slut runt 8 - 8.30 när vi ska gå upp...
I natt tror jag att han märkte att Andreas inte låg i sängen. Han skulle nämligen lägga sig åt hans håll hela tiden och han hamnade då på magen, låg så i ett par minuter och så började han skrika. Så höll han på. Jag vände säkert 50 gånger på honom i natt, utan att överdriva. JAG BLIR TOKIG!!!!!! Jag är hemskt beroende av sömn och blir mycket grinig om jag inte får sova. Så idag har jag lovat mig själv att vid 23 ska det vara släckt... Jag MÅSTE få sova lite innan Sigge kommer över till oss... Ja eller mig för Andreas jobbar även i natt!

Dax att fixa med lite annat!

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0