Unga mödrar!

PUBLICERAT DEN: 2008-05-28 KLOCKAN: 22:38:46
Idag har vi varit duktiga. Först har jag putsat mina fönster (de jag kom åt) -som såg förjäkliga ut. Dock såg jag nu ikväll att ett såg fortfarande ganska risigt ut så det får nog göras om imorgon!!
Sen ikväll har Andreas och jag frostat ut frysen, mycket duktigt! det tog typ hela kvällen men var verkligen värt det. Det var himla intressant att se vad man hade där inne... haha!
Vi får väl se vad jag/vi ger oss på imorgon!

Ikväll kollade vi på Unga mödrar eller mammor eller vad det nu heter från Danmark! Andreas skrattade åt mig flera gånger för att jag blev så himla upprörd över ett par... Jag kan verkligen inte fatta att folk ställer upp (på tv) o beter sig som dom gör... Jag tänker främst på henne med foglossning...
Visst man ska inte dömma när man inte känner dem men hon verkar ju helt puckad! Och jag är ledsen men jag kan verkligen INTE tycka synd om henne för att hon har ont. Jag förstår att man kan ha ont under hela sin graviditet men hennes sätt alltså, jag spyr!
Om det inte är en stor hund och fyra katter som skiter i soffan så är det coka cola och ett ciggpaket i näven! Ursh och blä och fy! Och hennes karl som kommer hem skitig och dan från svinstian och sätter sig i soffan! Shit vad det måste stinka i det där huset alltså! Nä, vet du vad...
Aldrig i livet -SKÄRP DIG MÄNNISKA! Grow up liksom!
Jag tål kritik ni behöver verkligen INTE hålla med mig och jag kanske får höra ett och annat efter detta men jag tar det!

Tror att jag får sluta se det där programmet, jag blir alldeles för engagerad i sånt jag ogillar. Och bebisen kanske tror att jag är en argsint människa och det får han/hon verkligen inte tro. Jag som alltid försöker vara positiv! Haha!
Hmm... det där kommer Andreas kommentera och skratta åt när han läst detta!
Bäst jag slutar och hoppar i säng nu istället!

See ya!!!!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Therese

Haha, jahaa, va kul:) Läste att ni väntar barn:) Grattis och lycka till när den behagar att komma ut :) Kram

2008-05-29 @ 09:36:39
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Jenny

Grattis! Idag är dagen D!!! Som du har väntat på i 9 långa månader...dagen som man för ett halvår sen aldrig trodde skulle komma! När som helst nu...när som helst....fast helst på lördag såklart! så jag vinner tävlingen! Åh...kan du inte skicka ett mess när det händer eller be andrea skicka ett mess...är så nyfiken nu! KRAM

2008-05-29 @ 15:37:51
Kommentaren skickades av: Jenny

NÄMEN HERRE GUD!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!! samtidigt som jag skrev förra inlägget så såg jag att ni har ju fått en pojk i morse!!!!!!!!!!! åhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

2008-05-29 @ 15:41:17
Kommentaren skickades av: Jenny

menmen...det betyder ju att JAG vann tävlingen? eller? hahahha jösses, jag är helt uppspelt!!!!! haha vilken tajming killen hade!!!

2008-05-29 @ 15:42:48
Kommentaren skickades av: jezzicat

Grattis till den nya familjemedlemmen! Hoppas allt är bra med er.



// Jessica

2008-05-29 @ 20:54:40
Kommentaren skickades av: Cilla

GRATTIS till er lilla bäbis!

Stora kramar!

2008-05-30 @ 09:55:03
URL: http://blogg.passagen.se/cillaan
Kommentaren skickades av: Sara

Ser här i inläggen ovan att den lille har tittat ut, vag roligt. GRATTIS.

2008-06-01 @ 18:25:35
URL: http://alohomora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0