8 km idag

PUBLICERAT DEN: 2008-06-30 KLOCKAN: 20:51:31
Idag har vi varit duktiga Sigge och jag... Det har blivit många steg på räknaren!! Tror att jag glömde skriva att jag hittade knappen till stegräknaren på toagolvet, så den fungerar ett tag till! Morgonen med Sigge var bra. Han sov så att jag kunde äta min frukost i lugn och ro (då blir jag nöjd). Sen skulle vi till BVC för att möta en läkare och göra en kontroll av grabben! Vi gick dit och tillbaka (6700 steg ungefär) Där både kissade han o bajsade på skötbordet! Hmm... jag skämdes för honom men han mådde så bra så! haha! Sigge väger nu 4010 gram! Jippi! :)

Efter kontrollen var han jättehungrig så vi satte oss i väntrummet o ammade lite. Sen iväg... Kom inte alls långt (till sjukhuset) innan han började storgråta och blev helt hysterisk. När jag tog upp honom kräktes han upp i stort sett all mat han precis ätit och inte bara på sig utan på hela mig, babyselen (som jag hade med om han hellre ville bli buren), vagnen o väskan! Jag städade upp så mycket jag kunde men han bara grät och grät. Då visade det sig att han behövde en ny blöja igen... In på toa, bytte och sedan tänkte jag gå. Men han visade så klart och tydligt att han var himla hungrig...
 
Hittade en liten avskild bänk, satte mig o ammade, bröt efter 30 minuter. Jag ville hem men han ville ha mer. Vilket visade sig i att han grät hela vägen hem... Jag blir så ledsen av att höra honom gråta så förtvivlat men vad ska man göra??? Väl hemma var det bara att amma IGEN!!!! Sen somnade vi gott i sängen båda två...

På eftermiddagen var det mycket matande igen. Ja undrar om det inte finns något stopp i honom, han kan äta hur mycket som helst ju!!!
Ikväll har vi varit på långpromenad igen. Andreas, Sigge och jag var ute i över en timma. Runt hela Kalmar City... Stegräknaren står nu på 13470 steg, cirka 8km står det men vet ej om det stämmer! Skönt iaf, jag känner mig himla duktig! =)

Kom på att jag glömt skriva hur många steg jag tagit de andra dagarna... Ska kolla det nu!

Jo, 9161 steg på lördagen och ca 5000 steg på söndagen! itt mål är dock 10 000/dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0