Trevlig midsommar!

PUBLICERAT DEN: 2008-06-19 KLOCKAN: 22:18:14
Idag har vi anlänt hos mormor och morfar i Storebro. Mamma tyckte att jag var jätteduktig i bilen hit, jag sov nämligen hela vägen! Klart att man är duktig då!!! Midsommar ska vi fira här på dagen och sedan hos farmor och farfar på kvällen, ska bli roligt att fira min första midsommar även om jag inte är riktigt är medveten om vad det är som firas! :) För någon dag sedan fick jag mitt första telefonsamtal (jag slapp dock prata med hon som ringde, pappa skötte snacket!) Jag hade vunnit i tipspromenaden som vi gick på "seglardagen" i Kalmar! Gissa vad jag vann... Jo, en KAFFEMUGG! Och jag som trodde att det var en barntävling!! Men fin var den iaf sa pappa... Mitt första pris! =) Nu har det hänt något roligt... Jo på 2 dagar har 3 nya bebisar i föräldragruppen anlänt! Vad roligt det ska bli att träffa er! Grattis Marie o Erik till lilla killen, Emma o Tobbe till lilla tjejen och Mia och Kalle till ytterligare en liten kille! Hoppas att vi syns snart! :) Har jag förresten berättat att jag träffade Filippa och Embla i onsdags? Men Embla sov genom träffen så det var bara Filippa som jag fick tillfället att "prata" lite med! Dax att sova. Trevlig midsommar! Kram Sigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0