Tack för all hjälp!

PUBLICERAT DEN: 2008-06-24 KLOCKAN: 22:41:52
Äntligen har jag fattat varför min text varit så lustig på bloggen! Jag hade visst tryckt på en knapp som gjorde att texten  flöt ihop!
Tisdagen är över... Jag har fått mycket gjort (för en gång skull) Mamma och pappa var nämligen nere hos Sigge o mig! Så jag har  betalat mina räkningar, fixat med försäkringskassan och med barnbidraget! Jag har också hunnit städa toan medan mamma dammsög resten av lägenheten! Det var ju inte riktigt meningen... Det var ju jag som skulle städa medan mamma o pappa skulle kolla till Sigge! Men tack för hjälpen!
Jag har det inte riktigt som dig Jenny... 4 timmar... Shit vad Elsa kan sova... Sigge sover oxå... i en kvart om jag har tur! haha!
Vet ni vad... Jo, vi var o köpte en kamera idag oxå som jag får av Andreas i förtidig födelsedagspresent! Så snällt, så snällt! Därför ska jag nu börja ta lite kort på min pojk!!! Jag är iaf mycket glad över detta!

Sigge gråter... Jag måste gå!

Matmaskinen kommer älskling!!!!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: jenny

hörrö! jag funderar på att åka in till stan imon....robban har börjat jobba så det skulle va kul med sällskap! har du lust att ses?

du kan ju messa mig om du vill, andrea har numret! hon kanske också vill haka på!

2008-06-25 @ 13:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0