Shopping med lilleman

PUBLICERAT DEN: 2008-06-17 KLOCKAN: 18:10:17
Idag har jag och lilleman varit på stan och shoppat! Jag var tvungen att köpa mig något fint till midsommar och eftersom jag hittills "bara" blivit av med 10kilo vill jag ju inte köpa mig en ny garderob -ännu! Men på indiska hittade jag mig en jättefin tunika liknande sak. Den tror jag kommer passa perfekt till ett par jeans! Lilleman var vaken under hela shoppingturen och sa i stort sett ingenting! Det har jag inte varit med om tidigare. Fast jag hade ju förvarnat honom ett par dagar innan att vi skulle ut o shoppa! :) När vi kom till MQ började det dock bli tråkigt. Vi hann dock hitta en midsommarpresent till pappa och sedan blev han ledsen. Kanske för att jag inte köpte något till honom! haha! Men det var bara att ta upp honom ur vagnen så tystnade han! Grabben behöver bara lite uppmärksamhet och kärlek så blir han nöjd! :) Nu har han vaknat vår lilleman. Bäst att hjälpa till med klädbyte! (här byts det ganska ofta då maten har en tendens att komma ut lika fort som den äts...) Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0