Helgen som varit...

PUBLICERAT DEN: 2008-07-27 KLOCKAN: 21:23:46
Nu är det ett tag sedan sist igen! Sist vi skulle skriva fungerade inte bloggen tyvärr och sedan har jag inte orkat bry mig under hela helgen!
I torsdags var vi på Boholmarna och grillade med föräldragruppen! Det var himla trevligt. Kanske lite för trevligt för killarna som fick dricka alkohol... Vi tjejer har nu bestämt att så fort vi slutat amma ska vi allt ge igen!!!

Under dagen var dock mamma och pappa nere så Andrea, Sigge och jag följde med dem till Öland. Där var vi först på Evas kroppkakor i Köpingsvik och käkade. Mycket gott tyckte alla utom jag som äter det men inte direkt är någon fan av det! Sedan åkte vi in till Borgholm och där strosade vi omkring lite innan vi tog oss en glass och åkte hem! Vi tyckte alla om utflykten och Sigge var mycket nöjd med denna resa!!! =)

I fredags var sedan Andreas ledig, då var Larsson på besök! Vi gjorde i stort sett INGENTING! Sigge och jag åkte till Storebro på eftermiddagen för att Andreas skulle gå i skolan! Ja tro det eller ej men Andreas läser faktiskt på sommaren oxå!!!! Denna helg skulle han bo över på Öland och vara borta enda till 17 på lördagkvällen + att han skulle jobba idag så Sigge och jag drog hem till mormor o morfar!

Där var det lugnt och skönt! Vi åt god mat och bara var... Sigge var även då på ett mycket gott humör!
Sedan kom lördagen och med den en arg och mycket ledsen Sigge! Han grät i stort sett hela dagen... Mamma, Sigge och jag tog en promenad upp till Fredensborg då jag skulle passa på att träffa kompisar vid Gissen. Sigge grät i stort sett hela vägen i vagnen! Troligtvis för att det var så hett! Vid badplatsen sedan fick han mat o så låg vi på en filt i skuggan och då mådde han mycket bra. Men så fort vi gick hemåt igen blev han ledsen! Han grät sedan hela kvällen! Kan tillägga att han var vaken från 09.30 - 22.00 med en liten nap på ca en kvart! Helt sjukt! Inte konstigt att han var så ledsen hela tiden...
Glömde ju skriva att jag tog årets första dopp där i Gissen. Så skönt, så skönt och Annie, Carro o Björn... det är alltid lika roligt att träffa er! =) (Händer tyvärr allt för sällan nu för tiden!)

Idag har det varit lugnt igen. Sigge har mått bra men varit mycket svettig! Stackare! Vi tog en sväng in till farmor och farfar för att fika och sedan åkte vi ner och såg när Edwin spelade i Bullerby Cup!
Där var farbröderna och Ann-Sofie och Issa! Det var kul att träffa dem även om Sigge sov i stort sett hela tiden! =)
När vi kom tillbaka till Storebro fick vi lite grillat innan vi åkte tillbaka hit till Kalmar, mums! Sigge invigde oxå friggebods verandan med en spya...

Bilder får jag sätta in senare... Dax att mata Sigge.

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0