Jippo på torget!

PUBLICERAT DEN: 2008-07-17 KLOCKAN: 23:33:19
Idag har vi varit på larmtorget på sommarjippo men jag ville inte riktigt och grät i stort sett hela tiden. Enda gången jag var nöjd var när farfar bar omkring på mig och när jag fick mat av mamma! Vem vet, kanske överröstade jag den där smörsångaren som stod på scenen!
Imorgon ska vi visst på travet. Farmors systers häst ska visst springa. Då ska mamma o pappa dit och göra av med pengar! Haha!
Sen på lördag så kommer mina busiga kusiner igen och jag ska säkert byta fotbollsbilder med Edwin!!! =)

Nu är det bäst att jag sover... Har lärt mig sova en LITEN stund i min egen säng. 2 timmar per natt ungefär. det räcker väl? Sov gott

Sigge

Kommentarer
Kommentaren skickades av: http://TUMADRE.blogg.se

Kolla att du är inloggad när du samlar poäng!

Annars kan det också dröja några dagar innan poängen syns.

2008-07-18 @ 13:06:15
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0