Föräldragruppen och lite sånt!

PUBLICERAT DEN: 2008-07-28 KLOCKAN: 23:03:46
Åh vilken härlig dag det har varit! SÅ varmt och skönt!
Vi hade sovmorgon idag alla 3 och utnyttjade det verkligen... 11.30 hade vi bestämt med de andra i föräldragruppen om att träffas på Byttan här i parken. Det är så himla mysigt där, men idag var det nästan lite för varmt!
Där åt vi iaf god glass och njöt av sällskapet! Jag har fått kommentarer om att vi träffas väldigt mycket i föräldragruppen... Och det gör vi ABSOLUT! Men det är bara för att det är så kul. Varje vecka följer vi våra små pluttar och jämför och kommenterar deras framsteg. Och jag hoppas verkligen att vi kommer fortsätta med det länge till framöver!  Idag bestämde vi att vi skulle ses på fredag igen och det ska bli lika kul...
På tal om föräldragruppen så är det så att vi 7 som brukar ses är mellan 26 och 30 år (tjejerna) vilket gör att vi har endel gemensamt och det är alltid lika roligt med tips och idéer! =)
Har ju hört från andra hur negativa de är till föräldragrupper....

Efter träffen var Andreas, Sigge och jag en sväng på stan! Vi köpte lite presenter och en sjal och ett hårband till mig till bröllopet! Jag köpte allt i svart vilket jag kanske kommer att ångra! Kanske blir jag lite väl mörk för att gå på bröllop! Kanske ska byta, måste fundera... Vad tycker ni?

Har oxå hunnit med en snabb sväng på IKEA idag men då blev Sigge ledsen så det gick väldigt snabbt! Han är väldigt lik sin far på det sättet sigge, gillar verkligen INTE affärer!! Haha!

Imorgon är det "vanlig" dag igen och Sigge och jag blir ensamma... Kanske skulle jag försöka sola lite. Har ju fått vita ränder från ett linne, vilket INTE kommer vara snyggt med en halterneckklänning på bröllopet. Vad tänker jag med egentligen???

Håller på förfullt med dopet nu. Kan inte bestämma mig! Andreas säger att jag får bestämma vad och hur jag vill göra! Han struntar i vilket och skulle nog helst slippa helt. Men ett dop är endå ett dop och jag vill ha det, om bara ett väldigt litet! Ska försöka sätta mig och ringa runt och boka något imorgon!

Dax att sova! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0