Bara lite skitsnack...

PUBLICERAT DEN: 2008-07-08 KLOCKAN: 23:15:18
Ännu en dag av veckan har gått. Sigge och jag tog en promenad ner till gubbdagiset idag!! (Claes Olssons) Där hittade jag lite scrapbookmaterial att ha till Sigges album! Kul med lite nya saker. Vi får väl se när jag ska få lite tid över att sitta med det! Kanske borde framkalla korten först... Ja, det vore väl en fördel!
Annars har vi mest tagit det lugnt. Har tvättat idag igen... Trist!

Vi har fortsatt fylla Sigges album (som han nämnde igår!) och det har gått ganska bra faktiskt! Nu har Andreas hittat någon på nätet som han kan byta med och jag lägger ut dubletterna på tradera... =)

Dax att sova! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0