Lördag 20Dec

PUBLICERAT DEN: 2008-12-20 KLOCKAN: 22:33:49
Hmm... nu börjar det närma sig...
Jag har faktiskt varit riktigt snäll i år och borde därför få en mängd julklappar! Men så kom jag på att jag själv inte har så mycket pengar att spendera... aj då! så snälla (familjen) spendera inte era pengar på mig...
Lägg dem på Sigge i stället! ;) Shit han kommer förresten få många julklappar... trots att han är SÅ liten. Vi har köpt en del men bara SMÅ julklappar då han också har fått en ny bilbarnstol... (får se bild på den efter jul...)

Idag har jag jobbat på lagret i Färjestaden! Shit vad kul vi hade Camilla o jag! ;) Och bra sålde vi... För hela 10500:- och slog med det rekord... Vi var nämligen sist ut idag, det har varit öppet 2 lördagar innan oxå! Det var skit kul faktiskt. Det var folk där i stort sett hela tiden och vi jobbade på ordentligt! =)
Under tiden låg pappa här hemma i sängen och sov... *snark* och Sigge var och busade hos moster Andrea och Martin! =)
Sigge hade haft det jättebra där... Han var så nöjd så när vi kom o hämtade honom! =)
Sen skulle vi shoppa Andreas o jag. Kom ner till stan 15.40, trodde att de hade öppet till 18 idag men SÅ FEL VI HADE!!! Kl 16 stängde ALLT så det var bara att springa in o köpa det vi visste att vi skulle ha!
Allt är väl i stort sett köpt. Något litet kanske är kvar men det får vi fixa hemma i Vimmerby!!! För att vi åker imorgon! =)

Först ska vi på julfest i Växjö o sedan bär det av hem till föräldrarna!

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Emma

Idag glömde jag min bankdosa när jag skulle till mamma. Men vi ska dit på julafton igen och då ska jag föra över pengarna till dig. Vårt internet fungerar inte som det ska och det funkar inte att föra över pengar från vår dator, den bara hakar upp sig. Bara så du vet att jag inte har glömt!

Ha en riktigt skön julhelg önskar vi tre på T-viken!

2008-12-22 @ 15:29:34
URL: http://frokenkihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0