Inget nytt!

PUBLICERAT DEN: 2008-12-19 KLOCKAN: 23:02:51
Idag insåg Andreas och jag att om en vecka är julen över... Helsjukt ju! Den har ännu inte börjat och vi tänker... om en vecka är den över... Varför kan vi inte bara stanna upp och njuta av nuet?!

Imorgon blir det en tung dag... Eller kanske inte! Andreas ska sova, för att han jobbar natt IGEN! och jag ska jobba på lagret i Färjestaden där vi har öppetHus med Tupperware! Välkomna dit förresten! =)
Så Sigge ska vara hos moster Andrea och Martin. Det blir kul för honom, att få busa med andra än mamma o pappa!
Sigge är förresten ganska så förkyld... Jag har gett honom näsdroppar och provat NäsFridan idag... ingen höjdare direkt! =(
Sen blir det en sväng på stan imorgon eftermiddag. Vi måste inhandla de sista julklapparna! De skulle Sigge och jag göra idag men hittade INGENTING av det vi letade efter. Istället hamnade vi på IKEA där vi åt en jullunch! =) MUMS!
Så imorgon ska det alltså shoppas!!!! =)

På söndag åker vi sedan till Växjö! Vi ska ha julfest med Tupperware och Andreas o Sigge ska passa på att hälsa på hos Uffe och sedan åker vi alla tillsammans till Vimmerby! =)

Mina TupperwarePartyn i Vimmerby har bytt datum... Jag är nu bokad där Söndag den 11Jan. Är det någon som vill ha ett party lördag den 10Jan eller måndag den 12Jan så ställer jag väldigt gärna upp! =) (betalning sker efter löning...)
På söndag får vi veta vad vi kan jobba oss till...

Dax att sova. Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0