Hektisk dag!

PUBLICERAT DEN: 2008-08-25 KLOCKAN: 23:08:25
Idag har det varit en mycket intensiv dag. Jag har knappt varit hemma nåt!
På förmiddagen åkte Andreas, Sigge och jag till IKEA. Där träffade vi Josse, Malin, Marie, Mia och deras små bebisar! Vi åt gott där ute o gick en snabb runda!
Sen åkte vi till försäkringskassan för att kolla läget med mamma o pappapenning! Allt verkar vara under kontroll! SKÖNT!
På eftermiddagen sen lagade jag en jättegod tacopaj och sedan drog jag iväg på möte!
Grabbarna fick klara sig hemma själva... Jag var borta i 3 timmar o det verkade som att allt hade varit jättebra här hemma! De hade inte saknat mig alls!!!! Känns ju så där!! Haha!

Sigge sover nu gott i min famn, det betyder läggdax!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0